Vi lærer av våre feil!

Vi gjør alle sammen feil i løpet av livet. Noen ganger har det ikke så stor betydning, mens andre ganger kan det få fatale konsekvenser fos oss. Det er aldri noe kjekt å gjøre feil. Men det engang slik at det er feilene vi stort sett lærer mest av i ettertid. Det nytter ikke å være etterpåklok, men vi kan unngå å gjøre sammen feilen om igjen. Det er viktig å huske på. Jeg har lært masse av mine feil i mitt liv. Det er mange ting jeg ikke ville gjort på sammen måten i dag. Sånn er livet, og vi lever her og nå. Vi er nødt til å foreta valg, og så må vi erfare på et senere tidspunkt om valget var riktig.

Det nytter ikke å ha som mål å unngå feil. For vi klarer ikke det. Vi er bare sånn laget at det skjer med oss alle. Selvfølgelig vet jeg også at noen er mer heldige enn andre på visse områder i livet. Man kan noen ganger føle at det ble litt feil fordelt. Men jeg har lært meg å godta livet mitt. På godt og vondt. Det nytter ikke å være sint på seg selv for valg man tok da man var yngre. Det ble slik, og det endte slik som det gjorde. Livet er heldigvis langt, og jeg håper på mange gode år fremover. Det viktigste er å lære. Finne ut hvordan man kommer videre i livet!

Jeg har brukt mye tid på å analysere mine feil. Det er både godt og vondt. Jeg har lært veldig masse. Men jeg har også gitt meg selv skikkelig juling. Det nytter ingenting. Ved å legge det bak meg, kan jeg fritt gå fremover. Det har vært en hard lærdom for meg. Men jammen er det godt å bli ferdig med den. For jeg bil bruke min fremtid godt. Jeg vil utforske og oppleve. Jeg vil gi meg selv nye utfordringer! Da kan man legge feilene våre bak, og starte på å nyte det livet har gitt oss! Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg