Gidder du å jakte på det “perfekte”?

I altfor mange år har jeg jaktet på det perfekte. Jeg er ikke den eneste. Alle sammen har på en eller annen måte forsøkt å bli like god som alle andre i ett eller annet. Om det er finest hus eller bil, kropp eller lage de flotteste cupcakes. For vi blir omgitt av flotte bilder av det såkalte “perfekte” livet! Bilder av strøkne hjem, og flotte kaker. Middager som ser ut som restaurantmat. Alt på stell til alle tider. Men vet du hva, sånt gidder jeg ikke henge meg på mer. Jeg lever veldig godt med å ha det helt ok. Jeg strever ikke etter det alle andre har. Selv om naboen kjøper splitter ny bil, så behøver jeg ikke det samme.

Jeg har sett mange bloggere som legger ut de perfekte bildene hele tiden. Alt skal være skinnende rent og pent. Da hadde jeg blitt stressa hvis jeg måtte ha det slik. Ja, jeg tenker litt over hvor jeg filmer videoene mine. Jeg trenger ikke vise hyllen med plastikkbokser, eller klesstativet som står midt i gangen. Men slik lever vi, og det gjør jammen alle andre også. Men utad skal det være så veldig stilig. Jeg digger bilder som faktisk viser ting slik det er.

Når jeg poster bilder av meg selv, så fikser jeg ikke på dem i det hele tatt. Dere får meg uten filter. Jeg lever et helt vanlig liv, og har helt vanlig hus og interiør. Jeg har det veldig bra! Jeg trenger ikke håndklær til 1000 kr per stk på badet mitt. Men respekterer at andre vil ha det annerledes enn meg. Vi er forskjellige, og takk for det. Mitt poeng er bare det at kan vi ikke bare være naturlige? Være slik som vi er? Vise vår hverdag uten å pynte på fasaden? På min blogg får du ikke noe som er juks. Så får man like det eller la være! Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg