Ikke vær så sjalu!

Noen ganger blir jeg ganske matt. For i media blir det veldig masse fokus på hva de enkelte kjendisene har i inntekt. Og når det kommer ut noen gjør det ekstra godt, så starter mange ganger diskusjoner på sosiale medier. Det hender veldig ofte at folk får tyn rett og slett fordi de har vært smarte, og tjent gode penger på sine avtaler. Jeg er jo også enig i at noen ganger kan lønnsavtaler virke helt hinsides. Men det er faktisk slik verden er. De som har evner og energi til å tjene gode penger, de kan oppnå det i 2017. Hvorfor skal vi andre bli så sjalu at vi slenger med leppa?

Jeg er en blogger, og jeg tjener absolutt ingenting på bloggen min i dag. Jeg leser om topp bloggere som tjener veldig masse penger. Før kunne jeg tenke at det virket helt vanvittig. Jeg syns enda at det er snakk om veldig masse penger. Men jeg vet hvor masse jobb det er å ha en blogg. Og jeg tenker at de bloggerne som lykkes, har virkelig faktisk jobbet for pengene sine. Og det er jo faktisk markedet som er med å legger listen over hva de skal få betalt for sine innlegg og omtaler. Jeg tenker derfor at de som lykkes, de har gjort en veldig solid jobb med sin blogg, og fortjener derfor en god lønn. Slik er 2017. Vi kan like det eller ikke.

En av bloggerne, Anne Brith , skrev et innlegg om hvilke holdninger hun møtte på veien til å tjene sin første million. Hun hadde satt seg et mål, og jobbet hardt for å oppnå det. Men hun ble stadig snakket ned, og folk mente hun burde ikke forvente at hun skulle klare det. Hun klarte det, og hun var stolt over å nå målet sitt! Jeg er glad for at hun klarte det! Jeg er glad for at hun ikke gav seg! For andre mennesker sin sjalusi skal ikke ødelegge hver enkelt sitt mål! Jeg har ikke laget meg en slik målsetting angående penger. Men jeg vil likevel jobbe for at bloggen min skal ha et stort publikum. Og de som ikke liker at jeg gjør det, får faktisk bare lukke munnen sin igjen! For mine valg skal ikke bli ødelagt av andres nedsettende holdninger! Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg