Straks klar for Fylkesårsmøtet!

Nå drar jeg snart avgårde på Fylkesårsmøtet med Revmatikerforeningen i Agder. Jeg gleder meg veldig til å møte mange nye mennesker. Jeg skal få være med på kurs, middag og årsmøte. Jeg får til og med være på overnatting i kveld på hotell. Jeg er utrolig takknemlig for at det lot seg gjøre. Jeg ser frem til å lære masse nyttig om våre utfordringer som revmatikere, og hvordan vi kan hjelpe hverandre til en bedre hverdag. Som tillitsvalgt er jeg glad for å få delta på dette årsmøtet. Jeg ønsker å bli kjent med organisasjonen, og deres flotte medlemmer. Jeg er superklar for å lære masse nytt, og gleder meg veldig til faglig påfyll!

Det er lenge siden jeg har vært på lignende arrangement. Det kribler i magen min. Jeg vet at jeg kommer til å bli engasjert. Nå gjelder det å holde tungen beint i munnen. Få sagt det jeg har på hjertet, og hjelpe Mandal sitt lokallag til å fremme de sakene vi synes er viktig! Jeg er ikke så redd for å snakke offentlig, så det kan godt være jeg tar ordet. Slik er jeg bare laget. Jeg brenner for en sak, og da kjemper jeg for den. Det viktigste blir å knytte nettverk. Få nye venner og bekjente. Da er det lettere å ta en telefon ved en senere anledning.

Så nå er jeg ferdig pakket, og gleder meg til å dra avgårde! Det blir et spennende døgn! Heldigvis drar jeg sammen med flotte mennesker som jeg kjenner fra før. Vi er klare for å jobbe frem gode løsninger! Dette blir nok både lærerikt og innholdsrikt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg