Når nye vennskap skapes!

Det er veldig kjekt å oppleve gleden ved å få gode venner. Jeg blir varm om hjertet når jeg tenker på det. Jeg er et veldig sosialt menneske, og det har vært litt ensomt til tider. Men nå har jeg blitt kjent med flere, og har fått meg gode venner. Jeg koser meg når vi møtes, og jeg er oppriktig glad for at de har kommet inn i livet mitt. Jeg håper dette blir starten på et langt og godt vennskap. Gleden over å tilbringe tid sammen med venninner er stor.

Det er deilig når man opplever at kjemien stemmer veldig bra. Når man tørr å prate om alt, og bare være seg selv. Det er gull. Det er verdifullt. Det vil jeg ta vare på. For vi trenger alle sammen å ha gode venner. Jeg er veldig glad for at jeg har turt å bli engasjert. For da møter man mennesker. Mennesker som man blir glad i. Det er noe jeg setter veldig stor pris på. Så nå håper jeg at vi kan oppleve mange fine stunder sammen.

Det er rart hvordan ting bare stemmer. Når man finner noen som man har riktig kjemi med. Jeg er positiv til en fin fremtid her i Mandal. Nå begynner virkelig ting å sette seg riktig sammen. Jeg har spennende utfordringer som venter på meg fremover, og jeg gleder meg veldig! Det er så utrolig deilig å kjenne at man lever! Kjenne at man betyr noe for andre! Når man gir, får man så mye tilbake.

Som voksen vet man hva man ønsker. Og man skjønner raskt dersom ting blir feil. Desto større blir min lettelse og glede når hverdagen er positiv, Da kan man være glad, og glemme litt av alt som tynger. De gode øyeblikkene blir veldig verdifulle. Jeg er utrolig takknemlig for at jeg får oppleve en ny start.

Vi blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg