Man blir aldri utlært!

Jeg tror at man aldri blir utlært. Man har alltid behov og nytte av ny kunnskap i livet sitt. Jeg har vært med på noen webinar for å lære mer om blogging. rett og slett fordi jeg tenker at ny kunnskap er viktig for min videre vei som blogger. Jeg tror ikke på mirakler på grunn av noen webinar, men jeg får gode tips. Det er gøy å lære masse nytt, og man ser ting annerledes enn før. Mennesker med lang erfaring har vi masse å lære av. Jeg liker når positive mennesker deler sin kunnskap med andre. For jeg kjenner ikke så mange andre på min alder som blogger.

Ved å skaffe seg ny lærdom, så åpner man nye veier. Man kan tenke annerledes. Det finnes flere veier å gå enn man vanligvis tenker over. Gjennom webinar har jeg fått nyttige tips, og vet mer om hva jeg bør vektlegge som blogger. Jeg har tatt i bruk mange råd som har gjort det lettere å planlegge blogging sammen med min hverdag ellers. Jeg har fått en plan over ting, og har frigjort masse tid og energi til andre ting. Det har gjort meg enda mer overbevist om at jeg vil jobbe med formidling. Vi trenger å lære av hverandre. Vi må være åpne for ny kunnskap. En lukket sjel kommer ikke så langt. Jeg er mer åpen for nye impulser nå. Det har gitt meg et spillerom som jeg ikke hadde før. 

Jeg gleder meg over hver mulighet jeg får til å lære! Jeg blir mer og mer erfaren. Jeg vet at blogging er en arena hvor det tar tid å lykkes. Man må jobbe etter en god plan, og levere innlegg fast hver eneste dag. Da gjelder det å bruke de riktige verktøyene som finnes. Mange av dem visste jeg ikke om før jeg deltok på webinar. Heldigvis finnes der gode webinar som er gratis. Dermed kan jeg lære masse uten å bruke penger. Det er gull for meg! Jeg er sulten på å lære enda mer.

Der finnes webinar for mange temaer. Det gjelder å lete. Så dersom du trenger å fylle på med lærdom, så sjekk ut på internett om der finnes noe aktuelt for deg! Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg