En dag med masse tanker!

På slike dager som i dag, så tenker jeg mange tanker. Tanker om hvordan livet mitt har utviklet seg. Jeg har tenkt over hvor heldig jeg er som har fått meg en trygg og god ektemann. Jeg har tenkt over hvilke valg jeg har tatt for å komme hit som jeg er i dag. Det er nok av ting å tenke over. Men summen av alt dette er positivt. Jeg har det veldig fint. Jeg tok de riktige valgene. De som har ført meg til en ny hverdag. Det er gode tanker som fyller kropp og sinn.

Noen ganger er det riktig å tenke litt over alt som har skjedd. Ta seg litt tid til å tenke gjennom de erfaringene som har kommet gjennom livet. Det kan jo være både godt og vondt, men det er min bagasje som jeg har med meg videre i livet. Nå gjelder det å putte på med positive opplevelser fremover. Legge alt det vonde bak seg, og la livet bli godt! Ikke frykte fremtiden, men lære seg å nyte livet her og nå. Være sammen med de som jeg elsker aller høyest. Det gir livet mening, og det gir meg et håp. Et håp som har hjulpet meg gjennom de tyngste dagene.

Jeg står enda midt oppi vanskelige ting i hverdagen. Fortiden har påvirket både store og små. Men likevel vet jeg at vi kommer oss gjennom det. For kjærligheten og tryggheten som vi lever i nå, vil gi oss erfaringer som skyver vekk det vonde. Men det vil ta veldig lang tid, og vi må være veldig tålmodige. En dag om gangen, fylt med masse kjærlighet og omsorg. Heldigvis er jeg sikker på at vi klarer det tilslutt! For vi jobber sammen. Vi er et team. Og vi kjemper for hverandre. Vi hjelper hverandre gjennom alt som kommer. Det er jeg utrolig stolt over!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg