En god klem varmer!

Jeg er en klemmer. Det har jeg alltid vært. Som liten klemte jeg på alle og enhver. Nå er jeg mer selektiv og forsiktig. Men jeg liker stort sett alltid å få en god klem. En klem sprer varme og gode følelser. Man blir glad i hjertet sitt. Det er deilig å kjenne omsorg og kjærlighet. Det er noe vi alle sammen bør ta i mot. Det er helt ok å ikke ville ha en klem. Vi har hver våre grenser. Men jeg opplever stadig å bli rørt og glad når jeg blir tildelt en god klem. Visste du at en klem egentlig bør vare i  20 sekunder for å ha best mulig effekt?? Det er ganske lenge…

Jeg har opplevd å få klemmer fra folk jeg ikke kjenner. De kommer til meg, og gir meg en klem på grunn av bloggen min. Det varmer hjertet mitt, og jeg blir veldig rørt. Det er en fin måte å vise omtanke på. Jeg har blitt helt satt ut, og har hatt problemer med å snakke i de øyeblikkene. for jeg forstår at jeg har gjort inntrykk på mennesker. Jeg har berørt noe inni sjelen deres. Det er sterkt å tenke på. En god klem blir et veldig sterkt symbol for meg. Det har vært flotte opplevelser. Det har gitt meg inspirasjon til å fortsette med skrivingen.

Vi må for all del respektere at alle ikke er en klemmer. Vi er oppdratt på ulike måter. Nærhet ligger ikke for alle. I min nærmeste familie er vi veldig vant til å klemme. Vi gjør det enda som voksne. For meg er det helt naturlig. Jeg bryr meg ikke om det er på butikken. Mine foreldre får alltid klem. slik har det alltid vært. Jeg tror ikke det blir forandret noen gang. Jeg forbinder klem med omsorg og kjærlighet. Det har jeg alltid hatt et stort behov for. Både som liten og som stor. Det aller tryggeste jeg vet om nå, er å være i min mann sine armer. Den klemmen varmer mest!

Gi litt godhet til din familie eller venn! Spre litt kjærlighet og omsorg til de som er rundt deg i påsken! Jeg er sikker på at du vil få gode opplevelser. Når man er raus og kjærlig, kommer det som oftest mye kjærlighet tilbake til deg! Nyt den!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg