Takk og pris at der finnes ildsjeler!

Det er jammen godt at der finnes mennesker der ute som virkelig gir det lille ekstra! Mennesker som brenner for jobben sin, eller for hobbyen sin. Mennesker som virkelig er klar for å gjøre en ekstra innsats dersom det behøves. Jeg har vært så heldig å møte noen slike mennesker her i Mandal. Voksne som gjør sitt aller beste for at jeg og min familie skal ha det så bra som overhodet mulig. Det er godt at slike mennesker finnes rundt oss. Noen som orker å høre på deg. Noen som vil oppriktig forstå deg, og hjelpe deg videre!

Jeg er så uendelig takknemlig for all den gode hjelpen vi har fått. Ofte er det ikke så veldig mye de kan gjøre for å hjelpe til. Men de kan lytte. De kan gi råd. De kan gi oppmuntring og moralsk støtte. Sammen jobber vi mot målet. Det er godt å kjenne noen slike mennesker. Jeg vil ikke nevne navn her på bloggen. Men de vet hvem de er selv. Du merker det så fort når noen brenner litt ekstra for å hjelpe til. Når noen virkelig snur hver stein for å se etter hjelp til andre enn seg selv. Det er beundringsverdig og stort! I en travel hverdag så er det lett å sette seg fast i seg selv. Men disse menneskene ser andre enn seg selv først. Jeg håper at det blir lagt merke til av flere enn meg. For de fortjener ros og respekt for den jobben de gjør hver eneste dag! Jeg var heldig, og fikk bli kjent med dem. Det har hjulpet meg veldig til å komme meg gjennom alt som skjer. Å vite at man kan ta en telefon dersom man trenger å prate. Få ut litt frustrasjon. Det gjør godt å få snakke med andre som virkelig bryr seg. Takk for at dere finnes der ute! Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg