Er nakenhet virkelig så tillitsvekkende?

Jeg har lurt på en ting. Jeg leser en del blogger, og ser mye rart. Men jeg forstår virkelig ikke hvorfor man tror at nakenhet er tillitsvekkende?  For meg skurrer det virkelig når kjente bloggere poserer i undertøyet foran speilet, og så brukes bildet i et innlegg hvor man ønsker å bli tatt seriøst! Jeg fatter ikke hvordan en ung pike som poserer i trusa skal gi meg et ønske om å ta hennes budskap på alvor. Det kan godt hende at budskapet bloggeren ønsker å sende, er viktig i seg selv. Men å fronte det med undertøysbilder rimer ikke i mitt hode.

Jeg er sikkert gammeldags. Men jeg vet at jeg ikke er alene. For jeg  vet at hvis jeg skulle brukt et bilde av meg selv i undertøyet som lokkemiddel, så ville det bare endt opp med at mitt publikum hadde mistet nattesøvnen istedenfor! Aldri i livet om jeg hadde fått dere til å ta meg seriøst! Jeg er ikke motstander av kropp jeg, men jeg tenker at man kan jo spare litt på kruttet. Nå skal jeg ikke villede dere til å tro at der kommer nakenhet på denne bloggen. Det skjer bare ikke!

Kropp er fint. Det er fint at man er komfortabel med egen kropp og utseende. Det er for så vidt fint å vise at man er trygg på egen kropp. Men jeg sliter aller mest med å finne sammenhengen. Bortsett fra å oppnå høye klikk antall. Så man velger jo selv hvor seriøs man vil være. Det forstår jeg. Der er forskjell på en 20 åring og ei dame på snart 40…men jeg tenker jo litt på hva de ønsker å utlevere seg som. Mange innlegg fra rosabloggerne kan være gode. Bare synd at disse jentene tror at man må flashe rumpa for å bli tatt på alvor….

Denne bloggen blir altså rumpefri. Min kropp blir ikke brukt som lokkemat/eller å skremme livskiten av noen! For den ser aller best ut med klær på! Og jeg vil faktisk bli tatt på alvor for det jeg skriver. Der er jeg nok helt bestemt. Dette blir ikke noen fjollete blogg. Da forblir jeg heller en liten blogger med alle klærne på!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg