En verden med muligheter!

Jeg er veldig glad for at vi lever i en verden med mange muligheter. Vi er så heldige som har mulighet til å oppleve nye ting hver eneste dag. Vi kan få oss en utdannelse, en god jobb og etablere en familie! vi kan dra på reiser, og se oss om i verden. Vi kan få hjelp til å takle hverdagen dersom livet blir hardt og vanskelig. Samfunnet vårt er der. Det tar vare på oss. Det er jo meningen i hvert fall. Selvfølgelig er der forbedringspotensialer, men jammen har vi det godt!

Jeg er takknemlig for at jeg kunne få ta en pause. Få tid til å samle sammen livet mitt, og bli sterkere igjen. Ta den tiden som jeg behøver. Ikke måtte stresse så veldig med å få alt perfekt på sekundet. For jeg vil gjerne benytte meg av livets muligheter når tiden er riktig for det. Jeg vet at når min helse blir bedre, så ligger verden foran meg! Jeg skal finne min vei etter hvert. Og da er det veldig spennende å finne sin egen vei på nytt!

Muligheten ligger og venter på oss! Vi kan gjøre de mest utrolige tingene. Så lenge man har vilje og pågangsmot. Da er det masse å gjøre i vår verden! Jeg er helt sikker på at jeg skal oppleve masse mer i livet mitt! Jeg håper virkelig at jeg får oppfylt mange drømmer etter hvert som tiden leger mine sår! Jeg har forhåpentligvis mange år igjen å leve! Det skal bli noen spennende år!

Jeg håper at du også våger å ha drømmer! Jeg håper at du også ser mulighetene, og våger å ta dem! For vi lever bare en gang, og ikke alle muligheter kommer igjen senere! Ta sjansen, og kast deg ut i nye eventyr! Det tror jeg ikke du vil angre på!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg