Kampen mot depresjon!

Der er veldig masse godt i livet mitt. Det er jeg veldig glad for. Men likevel føler jeg ofte at depresjonen ligger og ulmer i bakgrunnen. Det er vanskelig å stadig holde fokuset riktig. Det er hardt. Det er tungt. For jeg har mange utfordringer hver eneste dag, og da må jeg kjempe. Det er til tider svært vanskelig.

Jeg har ikke tenkt å gi meg. Jeg kjemper videre. Det er viktig for meg og mine nærmeste. Men hver eneste dag må jeg passe på meg selv. Fylle dagen  med ting som gjør meg godt. Huske på at det er viktig å tenke på meg selv også. Jeg er veldig lei av å ha det slik. Men slik er det. Jeg fortsetter å gjøre mitt beste.

Det er godt å tenke på de gode tingene i livet mitt. Det gir meg nødvendig energi for å kjempe videre. Jeg har heldigvis gode mennesker rundt meg. Mennesker som faktisk hjelper meg hver dag! Det er deilig å tenke på. Det gir meg energi til de tunge takene som stadig dukker opp. Vi kan ikke velge selv hvordan livet er. Men vi kan velge hvordan vi vil leve det. 

Jeg er fast bestemt på å klare meg godt fremover. Jeg har gode tanker, og jeg vet at jeg vil få det enda bedre etterhvert. Det er ikke den enkleste veien gjennom livet som lærer oss mest. Så jeg fortsetter å gjøre mitt aller beste fremover! Da skal jeg holde depresjonen borte.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg