Påsken er skikkelig i gang!

Det er deilig med påske. Nå er de aller fleste kommet seg av sted på påskeferie, og man kan senke skuldrene. Det er ekstra koselig å treffe igjen familie og venner. Nå skal vi jo kose oss med god mat og god stemning i påskedagene. Det er virkelig så deilig når man merker at folk slapper skikkelig av. Da vet jeg at stemningen blir god. Jeg liker godt å være sosial, så camping er helt min stil. Vi har vært på camping i mange år, så vi er erfarne innenfor campinglivet. Det har sin helt egen sjarm. Selv om jeg fortsatt er syk, så blir vi her!

Nå er det helligdager foran oss. Deilig med fri, og jeg har min kjære her hos meg. Ungene koser seg, og stemningen er veldig god. Dette har vi gledet oss til veldig lenge. Nå håper jeg at dagene fremover blir så koselige som vi har drømt om. Alle må finne sin plass, og virkelig få “lande” litt. Jeg regner med rolige dager. Litt mosjon, god mat, sosiale kvelder er viktige faktorer i påsken. Grillen skal tas i bruk. Mange tar frem bålpanner, og koser seg ved varmen den gir. Mulighetene er mange for oss alle sammen.

Jeg håper at dere også får en flott påske! Hver enkelt av dere har sine egne påsketradisjoner. Noen blir hjemme. Noen jobber. Noen drar utenlands eller på hytta. Vi er så forskjellige. Vi har valgt camping. Uansett så ønsker jeg dere alt godt i påsken. Nyt dagene sammen med de som du har kjær! Senk skuldrene ned, og nyt dagene så godt som mulig! Dette er en gyllen anledning  til å hente krefter! Kos dere med god mat, og god stemning! Spre litt kjærlighet og raushet! Vær gode mot hverandre!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg