Hvilepuls i påsken!

Det er viktig å få nok hvile når man kan. Påsken er en glimrende høytid for å samle energi og krefter til en spennende vår! Dagene her går med til å slappe av, spise godt og være sosial. Litt fysisk aktivitet blir også skviset inn. Men det er så utrolig deilig å kunne senke skuldrene. Ikke tenke på skole eller jobb. Bare være sammen, og nyte feriedagene som vi har nå! Jeg er så glad for at vi kan feire påsken sammen i campingvognen vår. Det gir en egen ro og fred. Jeg slapper av på en helt annen måte enn jeg gjør hjemme.

Jeg hekler, eller ser på tv. Og jeg har god samvittighet. For tenkt på det jaget som foregår i en vanlig hverdag. Man skal rekke alt mulig. Skole, jobb og aktiviteter tar masse tid. Nå kan vi bare slappe av noen dager. _Jeg håper virkelig at du også nyter disse dagene. Det fortjener du! Tillat deg selv å hvile kropp og sjel godt. Nyt god mat og godt selskap. Vær sosial, eller søk stillheten. Finn din perfekte hvilepuls, og bli i den en stund. Da sanker du masse god energi til dagene som kommer. Hverdagen innhenter oss raskt, så pass på å nyte mens du kan!

Jeg har blitt mye flinkere på å utnytte de mulighetene jeg har til å hvile. Rett og slett fordi kroppen min trenger det. Jeg har ofte gått på en smell når det kommer til energi, og det er like pyton hver eneste gang. Ved å benytte meg av mulighetene som dukker opp, så samler jeg opp nok energi til å virkelig kose meg sammen med familien min. Det er veldig viktig for meg. Jeg vil være en aktiv og god mamma. Jeg vil være sosial med familie og venner. Da må kropp og sjel få noen friminutt i blant.  Husk at det er lov å hvile!

Vi blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg