God Påske!

Vi pakket sakene, og dro hjem på påskeaften. Denne påsken ble ikke slik vi hadde håpet og ønsket. Sykdom har herjet med oss hele tiden. Først minstemann, så meg og nå er eldstemann i full gang. Feber, fæl hoste og elendig form. Det har rett og slett ikke vært en god påske. Jeg er på bedringens vei, men sliter enda med tetthet i brystet og hoste. Jeg har spist altfor lite nå i flere dager . Energi nivået er lite. Vi fant ut at det beste var å komme oss hjem før mannen min blir syk. Stakkars han har virkelig stått på. Håper han ikke får dette. 

Jeg håper at din påske har vært veldig fin. Jeg håper at du kan utnytte de siste dagene på en god måte. Vær sammen med mennesker som gjør deg godt! Spre rundt deg med kjærlighet og omsorg. Da kommer det som regel masse varme igjen til deg. Pass på at du fyller opp masse energi til våren som kommer nå! Vær mye ute i frisk luft! Nyt de siste to dagene med god samvittighet! Hverdagen kommer nemlig raskt nok!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg