Så heldig jeg er!

Når man har opplevd masse smertefullt i livet, så betyr oppturene så  uendelig mye mer enn tidligere. Jeg setter veldig stor pris på alt det positive som skjer, og jeg blir ekstra takknemlig.  Jeg føler meg veldig heldig som har funnet kjærligheten her i Mandal, og vårt nye liv her. Jeg får oppleve et godt og trygt liv med masse respekt og kjærlighet, Det gjør virkelig underverk med en sliten sjel. Jeg tenker ofte på hvor fint det er at min mann tok i mot oss hit ned. Det forandret livet mitt. Og jeg vet at jeg får en god fremtid her sammen med ham.

Det er ikke alle som klarer å reise seg etter slike stormer. Så jeg er heldig. Da er det ekstra viktig å bruke denne nye sjansen til å finne en ny kurs. La nye mennesker få bli kjent med meg. Bruke mine energi på de sakene som jeg brenner for. Nå er endelig litt overskudd på plass. Derfor har jeg engasjert meg. Og det bærer frukter. Nye vennskap og bekjentskaper. Ny lærdom og inspirasjon til å takle hverdagen. Nyttig veiledning som gir meg verktøy som fungerer i min hverdag. Det er spennende å se fremover.

Jeg trodde virkelig ikke at det skulle gå så bra med meg. Jeg fryktet et liv som ensom og singel. Men der tok jeg skammelig feil. Jeg fikk kjærlighet. Jeg fikk varme. Jeg fikk respekt. Jeg fikk en ny sjanse. Den valgte jeg å ta. Det angrer jeg ikke på. Hver eneste dag blir jeg sterkere. hver eneste dag lærer jeg masse nytt om egen styrke. Hver gang jeg faller, så reiser jeg meg igjen. Det er livet. Det er hverdagen. Jeg er heldig.

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg