Takknemlig for omsorg!

Det er utrolig godt å ha en partner som virkelig vet hvordan man skal gi omsorg. Jeg er så uendelig takknemlig for min kjære mann. Han har atter en gang stått på for oss alle sammen. Han holdt seg frisk gjennom påsken, og har virkelig tatt vare på oss andre som ble syke. Det er helt utrolig å se hvor tålmodig noen mennesker kan være. Det har vært ekte og genuin omsorg hele tiden. Så mye kjærlighet og omsorg til oss alle sammen. Det har vært helt fantastisk, og jeg setter enormt stor pris på å leve sammen med min mann.

Nå er hverdagen tilbake, og han er på jobb igjen. Sikkert godt å få være litt for seg selv etter alt styret rundt oss andre. Men jeg vet at vi fungerer fint sammen, og at jeg får hjelpe ham når han behøver det. For vi hjelper hverandre. Det er ikke bare han som hjelper meg. Heldigvis får jeg også lov til å være der for ham. Jeg vet at noen sikkert mener det er klissete å skrive slikt. Men jeg er så enormt heldig som har kjærligheten i livet mitt. Det vil jeg ta godt vare på. Å hjelpe hverandre i gode og vonde dager er for oss en selvfølge. Vi har lovet hverandre det. Og vi skal holde det. Det fortjener nemlig begge to!

Jeg vet hvor mye kjærligheten vår betyr for oss begge. Den er sterk. Den er stødig. Den tåler masse. Og jeg er veldig stolt over at vi har funnet vår vei sammen! Å ha en partner som man kan prate med om absolutt alt, det er virkelig verd å ta vare på! Jeg har nok en gagn blitt dullet med, og passet på. Nok en gang har jeg fått en omsorg som jeg virkelig blir rørt over å motta. Det er godt å kjenne at vi holder løftene vi har gitt hverandre. Jeg elsker min kjære.

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg