Tar tid å bli frisk!

Denne runden med sykdom vil det ta litt tid å komme seg etter. Jeg er helt nødt til å la kroppen få nok tid til å hente seg inn igjen. Det har vært en stri tørn for kroppen min. Jeg forsøker nå å være tålmodig. Det er ikke min sterkeste side. Men denne uken blir det rolig aktivitet. Ikke noen store treningsøkter på en stund. Lungene mine har virkelig fått kjørt seg denne gangen, og det merkes enda veldig godt. Jeg gleder meg over litt fremgang hver dag selv om det går sakte. Jeg satser på at det i hvert fall går riktig vei nå.

Mye av grunnen til at influensa/virus ble så sterkt på meg, var at jeg egentlig var ganske utkjørt da påsken startet opp. Personlige ting her hjemme var vanskelig å fordøye. Jeg var skikkelig sliten, og skulle bruke påsken til å hvile meg sterk. Slik ble det jo da ikke. Men nå kan det kun gå en vei, og det er oppover igjen! Jeg satser på at kreftene mine kommer sterkt tilbake etter hvert. Da skal jeg glede meg over en deilig vår, og nyte sommeren når den dukker opp. Jeg elsker vår og sommer. Det er mine favoritt årstider.

Jeg satser på at der vil bli varmere i været, og det vil min kropp like veldig godt. Revmatiske kropper er ikke så veldig glade i værskifter, og spesielt ikke snø. Det gjelder i hvert fall min kropp. Så nå ser jeg virkelig frem til en god periode hvor jeg kan nyte naturen uten å fryse så veldig. Det skal bli deilig. Jeg gleder meg allerede til jeg kan trene igjen i Furulunden. Men aller først må kroppen komme til seg selv igjen. Jeg satser på at litt hvile vil hjelpe godt på etter hvert. Det er godt å vite at man skal bli bedre.

Jeg gleder meg virkelig til å komme til hektene igjen. Da skal jeg gå tur med gode venninner igjen. Jeg skal trene utendørs i all slags vær. Jeg skal være sosial med venner. Jeg har masse å glede meg til. Det er så godt å tenke på.  Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg