Jeg driter i trendene!

Jeg har funnet ut at min egen stil er helt i orden. For ærlig talt. Når jeg ser på internett hvordan trendene sier vi skal kle oss, så må jeg bre le. Noe styggere skal du virkelig lete lenge etter. Jeg må virkelig kjempe for å ta disse moteekspertene på alvor. Vi skal tydeligvis gå rundt med slengbukser med rysjer både her og der. Og vi skal ha lange herre skjorter halvveis stappet ned i knelange skjørt. Ingenting harmonerer etter mitt vett. Jeg vet at smaken er som baken, men ærlig talt! Jeg fikk meg en solid latter bare med tanken på hvordan jeg hadde sett ut i slike antrekk!

Jeg skal fortsette i min egen stil. Det er helt sikkert. Jeg gidder ikke stresse så veldig. For nå er jeg i ferd med å skjønne at jeg har min egen stil allerede. Jeg trenger ikke stresse med å finne noe nytt. Jeg er meg, og jeg kler meg jammen ikke så verst. Det hender jeg kler meg litt for ungt, men pyttsann jeg blir tidsnok gammel. Så lenge jeg ikke fremstår som en fjortis, så er det innenfor med en hettegenser eller fem. Slik er jeg bare laget. Jeg liker komfort. Jeg kan ikke være noe annet enn den jeg er! Lik meg, eller la vær!

Heldigvis har jeg vett nok til å kle meg etter anledningen. Så alt til sin tid. Jeg kan ta på en litt mer voksen stil når det behøves. Men privat er jeg veldig avslappet og rolig i stilen. Det er deilig for meg. Da slapper jeg av. Da er jeg meg. Og det er det som er vesentlig. For jeg er ikke noen andre. Det finnes kun en av meg, og det skal jeg kose meg med! Så lenge min kjære er fornøyd, så gidder jeg ikke å stresse! Så da er det bare å være glad i seg selv, folkens! Vi er alle sammen unike!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg