Kjekt med kurs!

Det er virkelig veldig kjekt å være sammen her i Kristiansand med mange kjekke folk. I dag skal vi gjennom ulike temaer, og jeg gleder meg til faglig påfyll. Det er viktig å være åpen for ny informasjon. Man har alltid masse å lære. det er helt sikkert. Nå ser jeg frem til noen timer med ulikt innhold. Jeg stiller med åpent sinn, og gleder meg til å lære noe nytt. Jeg setter pris på å få lære nye ting, og utvide min horisont. Det har blitt veldig masse fokus på egen situasjon de siste årene, så det er godt å rette fokuset mot andre ting innimellom slagene.

Jeg regner med at timene vil gå raskt av sted i dag også. Etter hvert blir det deilig lunsj, før det vil nærme seg avreise. Det er kjekt å være på tur, men skal også bli veldig godt å komme hjem til min kjære og ungene mine. Men aller først skal jeg sette meg godt til rette, og virkelig benytte meg av muligheten til å få ny kunnskap om viktige emner. Det er uvant, men jeg liker det veldig godt. Gjennom mine engasjement i de ulike organisasjonene blir jeg utfordret på mange ting fremover. Det gleder jeg meg til. Jeg er sikker på at det vil gi meg en positiv utvikling rent personlig.

Å ære en del av noe større er kjempeviktig for egen utvikling. Det er en viktig faktor for å bygge en sterk mental helse. Jeg er opptatt av å finne de mulighetene som gjør at jeg kan føle meg verdifull selv om jeg er syk. For jeg sitter med masse verdifull erfaring som kan komme andre til nytte på et senere tidspunkt. Derfor engasjerer jeg meg. Derfor velger jeg åpenhet rundt egne utfordringer i hverdagen min. Jeg er sikker på at det er min måte å gå videre i livet på!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg