Straks middag!

Da er det straks klart for kveldens middag her på hotellet. Jeg gleder meg veldig til en fin kveld med god mat og god stemning. Jeg koser meg med masse herlige folk. Det er virkelig godt for meg å komme meg ut på slike ting som det her innimellom. Jeg merker at dette gjør meg glad og tryggere på meg selv. For jeg får være midt i der det skjer, og det elsker jo jeg. Jeg er jo egentlig et menneske som elsker å styre og stelle med ulike ting. Jeg liker jo at der skjer masse på en gang rundt meg.

Det er masse å lære, og masse å forstå. Mange nye mennesker å forholde seg til, så det vil ta tid. Men jeg er optimist, og tror det blir en hyggelig kveld. Jeg har tenkt å senke skuldrene, og forsøke å kose meg. Det fortjener jeg. Så derfor er jeg bare innom for å si hei til dere. og ønske dere alle sammen en fin fredagskveld! Håper at alle sammen har det bra, og er i godt selskap!

Så da logger jeg meg av her, og nyter kvelden! Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg