Hurra, jeg er 40 år!

Dette er en merkelig dag. Det er min bursdag. Jeg ble født for 40 år siden! Det er helt rart å tenke at lille jeg altså nå er blitt de magiske 40! Jeg har både gruet og gledet meg til denne dagen. Jeg vet jo at jeg fortsatt bare er meg, men likevel så er det veldig rart å tenke på. Men nå er dagen her, så den må jeg forsøke å bruke til glede og forlystelser! Det blir en litt ekstra god middag med ungene, og vi skal unne oss dessert i dag. Jeg satser på å trene i formiddag sammen med revmatikerne. De er en herlig gjeng å være sammen med!

Det er en rar tanke å ha blitt hele 40 år. Det høres sikkert dumt ut, men det er virkelig rart for meg å tenke på. Jeg vet jo at jeg er en voksen dame, men jeg føler liksom ikke at jeg henger helt med. Det er vel den såkalte 40 års krisen som slår inn! Men jeg skal tenke på alt det gode jeg har i livet mitt, og nyte denne bursdagen slik som jeg pleier å gjøre! Bursdagen skal feires med venninner neste uke, og med familien 13.mai i Egersund. Litt selskap må man jo ha når man fyller de magiske 40!

Så i dag skal jeg ta livet med ro, og forsøke å nyte timene sammen med ungene mine! Jeg er så glad og takknemlig for at livet har blitt så godt. Det gjør meg ekstra glad på bursdagen min. Livet har virkelig utviklet seg i riktig spor etter hvert, og det er viktig å feire! Så hurra for meg!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg