Snart helg!

Da er det endelig fredag, og helgefølelsen kommer snikende mot meg. Jeg har masse jeg skal rekke å gjøre før helgen kommer for fullt. Så her gjelder det å komme godt i gang fra morgenen av. Jeg satser på at min legetime i dag kommer til å gå fint. Jeg har alltid litt som må gjøres på fredager. Har en viss tendens til å stadig utsette ting som skal gjøres i løpet av uken. Så nå må jeg få ting gjort, og få opp farten litt på denne kroppen. Jeg skal straks i gang med å pakke ferdig, da hele familien skal på tur i helgen. Skriver mer om det senere i dag!

Det er alltid litt styrete å pakke for hele familien, men det ordner seg jo alltid. Jeg kommer alltid i mål. Det blir nok en ordning denne gangen også. Det gjelder å pakke lite, men fornuftig til alle sammen. Jeg får komme i gang med oppgavene som venter på meg. Jeg håper at Du får en strålende fredag! Sett av litt tid til fredags kos. Det fortjener alle sammen. Når uken er over, er det jo godt å kunne senke skuldrene, og begynne på helgen. Jeg vet at vi alle sammen fortjener å senke skuldrene når fredags kvelden endelig kommer.

Ha en strålende dag! Vær gode og rause mot dine kjære og dine kollegaer og venner! Spre litt godhet rundt deg selv. Da blir det en god dag for deg og dine nærmeste! Vi snakkes mer senere her på bloggen! Jeg blogger som vanlig hele helgen!

Vi blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg