Deilig med fridag!

Da var vi allerede kommet til mai! Det er så deilig å tenke på at sommeren snart er her! Jeg elsker denne årstiden, og mai er en fin måned for meg. Mange helligdager, og jeg har bursdag snart. Det blir en veldig travel måned for oss. Vi har mange planer, og jeg har masse å gjøre her hjemme i ukene som kommer. Det gjelder bare å sortere hva som er viktigst, og hva jeg har krefter til å gjennomføre. Jeg er nødt til å holde meg frisk, så jeg må kjenne etter på formen underveis. Jeg har ikke lyst eller tid til en smell til nå.

Det er deilig med en fridag. Alltid kjekt med en langhelg sammen med mine nærmeste. Ungene elsker jo skolefri, så det er god stemning i hjemmet. Jeg satser på en rolig dag. Vi skal ikke stresse for masse i dag. Men energien bestemmer litt hva vi finner på. Jeg er ikke den som feirer 1.mai noe særlig. Men det er det jo mange som gjør, og jeg respekterer det. Vi hadde ikke noe fokus på den dagen når jeg vokste opp. Jeg merket i hvert fall  ikke noe til det. Men vi liker fridager, det er helt sikkert.

Så nå venter en travel måned. Bursdagsfeiring tar litt av tiden, og så nærmer det seg 17.mai. Vi har korpsgutt, så da må vi få med oss barnetoget. Nå går det kjapt mot sommer, og jeg elsker det. Lyse kvelder, og masse sol. Håper på god varme etter hvert. Det er jo lov til å være optimist med tanke på vær og varmegrader. Min kropp elsker varme, og jeg lever i håpet om en fin sommer. Nå gjelder det å komme seg velberget gjennom mai 2017! Håper dere henger med meg!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg