Kanskje det er nå livet virkelig starter for meg?

Jeg er positiv når det kommer til fremtiden. Jeg tror på en god fremtid for meg og mine kjære. For jeg v et at uansett hva som dukker opp, så er står vi sterke sammen, og klarer oss gjennom det som skjer. Jeg gleder meg over nye bekjentskaper og venninner. Jeg gleder meg til å være engasjert i organisasjoner, og møte mange mennesker der. Jeg gleder meg til å presse meg selv ut av komfortsonen med jevne mellomrom. Det har vi bare godt av.  Jeg har kjempet meg gjennom mange år med masse vondt. Nå er det på tide å legge ting bak seg, og virkelig begynne å nyte livet så godt som mulig. For jeg tar ingenting for gitt. Jeg er svært heldig som i dag fyller 40, og lever et trygt og godt liv på Sørlandet!

Jeg ser frem til å kunne fokusere litt mer på det positive nå. For det hjelper oss videre. Jeg gleder meg over sommeren som kommer snart, og som forhåpentligvis gir oss varme dager og fine opplevelser! Det skal bli deilig med god mat, og koselige stunder sammen med familie og venner. Selv om jeg har masse utfordringer i hverdagen, så kan jeg ikke slutte å tenke positivt! Jeg må hjelpe meg selv videre i livet. Og jeg skal forsøke å være mer sosial sammen med mine nye venninner her i Mandal.

Det er rart hvordan livet egentlig er. Selv om jeg egentlig har grunner nok til å grave meg ned, så gjør jeg det ikke. Rett og slett fordi jeg er så glad for det livet jeg har rundt meg. Kjærligheten er sterk, og den gir meg den styrken som jeg trenger for å kjempe meg videre. Jeg vil fortsatt få nedturer. Men jeg skal jammen meg få mange gode stunder også. Livet er godt, tross alt!

Vi blogges!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg