TUSEN TAKK!

Jeg vil svært gjerne få takke alle sammen som har sendt meg gratulasjoner i løpet av dagen! Jeg er ydmyk og glad for alle som har tenkt på meg i dag! Jeg har hatt en flott dag her hjemme. Jeg har spist god mat sammen med prinsene mine, og vi har kost oss med dessert! Jeg er veldig glad for at jeg fikk en så fin bursdag, og kvelden skal være her hjemme. Jeg har virkelig fått kjenne på masse kjærlighet fra Dere i dag, og det gjør meg veldig rørt i hjertet mitt. Det er stas med bursdag, det må jeg nok innrømme!

Alle gode ønsker og gratulasjoner tar jeg godt vare på i hjertet mitt! Fantastisk at så mange har omsorg for meg! Det skal jeg ta med meg i hjertet mitt! For det er godt å kjenne på all den godheten som har kommet min vei i løpet av dagen! Nå tar jeg fri resten av kvelden! Ville bare si TUSEN HJERTELIG TAKK!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg