Rolig helg her hjemme!

Denne helgen skal jeg og mine barn være hjemme alene. Min kjære skal av sted på dugnad. Så da bestemte jeg meg for å bli hjemme denne helgen. Jeg blir veldig fort sliten og stresset av å dra av sted i helgene, så da valgte jeg hjemme helg nå. De to neste helgene skal vi nemlig av sted på tur igjen, og da blir jeg nok ganske stresset. Så nå ser jeg frem til en helg her hjemme. Jeg håper jo på brukbart vær, for det er deilig å være utendørs! Men litt luft må jeg ha uansett vær. Jeg må få gått meg litt tur i løpet av helgen.

Det er jammen deilig med de helgene hvor man kan ta ting som det kommer. Det er viktig å legge inn noen slike helger av og til. For akkurat nå går ukene unna i en fart, og der er masse avtaler som må gjennomføres for min del. Hele denne måneden er stappfull med ulike ting, så det gjelder å trekke pusten godt iblant. Jeg satser på litt baking denne helgen, så er det unnagjort. Jeg må få bakt glutenfrie sukkerbrød, og det blir første gang jeg forsøker alene. Men nå gjelder det å ikke gi opp dersom den blir mislykket. Da forsøker vi bare igjen!

Jeg kommer til å savne min kjære. Jeg er jo vant med at han kommer hjem hver fredag. Men av og til må han også hjelpe andre, og da lar jeg ham få fred. Så blir det ekstra hyggelig å se ham igjen når han kommer innom her hjemme. Jeg har funnet roen her i hjemmet vårt, og klarer meg fint på egenhånd. Jeg skal kose meg sammen med prinsene mine, og bare nyte en fin helg sammen med de! Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg