Kunsten å slappe av…

Endelig kan jeg si at jeg klarer å slappe av foran tv alene. Det har vært en veldig lang prosess. Av personlige årsaker har jeg hatt et veldig anstrengt forhold til det å selv bestemme over tv. Jeg valgte i mange år å se kun på nettbrettet mitt, for da var jeg ikke til bry for andre. Nå har jeg kommet meg gjennom denne prosessen, og jeg ser en del mer på tv. Det var faktisk en veldig vanskelig prosess, men jeg er så glad for at jeg har gått gjennom den nå. Jeg må stadig ta meg sammen, og ikke falle tilbake i gamle mønster igjen. Min kjære er en super motivator for meg, og hjelper meg gjennom alle disse prosessene.

Nå kan jeg faktisk kose meg foran tv. Jeg kan se på tv, og ikke føle meg utilpass. Det har vært mange følelser knyttet til denne prosessen, og det har vært vanskelig. Jeg turte ikke å ta plass. For mine personlige erfaringer sa til meg at det var farlig å gjøre det. Men her i hjemmet vårt er det ikke noe som er farlig. Her går det rolig for seg. Det har tatt tid å lære. Men jeg er på veldig god vei. Det går fremover, og min kjære mann er så tålmodig. Det er jeg uendelig glad og takknemlig for.

Så i kveld gleder jeg meg til en rolig tv kveld alene i stuen. Jeg skal kose meg med Senkveld, og forhåpentligvis få meg en god latter. Dersom jeg ikke finner noe på tv , så benytter jeg meg av Apple TV. Da kan jeg kose meg med mange programmer og serier som jeg så tidligere. Det blir en avslappende kveld, og jeg nyter det!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg