Jeg ønsker meg gode år!

Det har sannelig ikke skortet på utfordringer i livet mitt til nå. Og jeg føler meg ganske sikker på at der vil dukke opp flere underveis på min reise gjennom livet. Men nå satser jeg på at mye av det som kommer er positivt. For jeg har hatt min del av vonde øyeblikk, og vil ikke slite så mye lenger. Jeg tenker faktisk at nå kan det bare bli bedre. Å komme seg velberget gjennom 30 årene viste seg å være beintøft. Men jammen kom jeg meg gjennom, og er fortsatt klar for nye utfordringer. Derfor føler jeg sikker på at de neste årene kommer til å gi meg solide oppturer!

Jeg ser allerede at mange ting går riktig vei. Det gjelder å stabilisere hele familien fremover slik at vi kan nyte dagene som kommer. Vi har fått mange verktøy som vi kan bruke i hverdagen, og de er viktige. Jeg tror ikke på noen enkle og raske løsninger. Men jeg tror på at vi skal jobbe oss gjennom de utfordringene som dukker opp underveis. Det har stormet rundt oss før, og likevel er vi her og vi er sterke i oss selv. Jeg er klar for å nyte livet mitt mer enn før. Jeg håper og tror på en god hverdag. Ved å finne glede og oppmuntring i de små tingene i hverdagen, så vil vi lykkes!

Det er godt å tørre være optimist! Men jeg hadde ikke klart meg uten de positive tankene mine. For jeg er faktisk i stand til å se fremover i større grad enn tidligere. Bedringsprosessen er lang, men det går riktig vei for oss alle sammen. Det er godt å kunne se at verktøyene hjelper. Selv om vi ikke er i mål, så er vi på riktig vei fremover. Det krever hardt arbeid og masse fokus. Men det er så deilig å kjenne på de gode stundene som det stadig blir flere av. Det nytter ikke å gi opp! Samme hvor sliten jeg er, eller hvor mye smerter jeg har. Jeg kan ikke gi meg, og jeg vil ikke gi meg! Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg