Travel uke!

Denne uken gjelder det å holde tungen rett i munnen. Jeg har veldig mange ting på ukeplanen, og jeg må ta en dag om gangen. Det er en del kjekke ting, og noen kjedelige ting. Summen av det gjør at jeg må jobbe med å holde meg i form nok til å klare det. Det blir både gode og vonde opplevelser. Sånn er livet. Jeg forsøker å ikke ha så mye på samme uke, men denne gangen hopet det seg opp. Så nå forsøker jeg å fordele energi utover uken, og gi meg god tid til å hvile når jeg kan. Det blir veldig viktig å innvilge seg noen pustepauser på sofaen denne uken.

Heldigvis er jeg strukturert, og har god oversikt. Så jeg kan planlegge enkel middager, og gjøre dagene så smidige som mulig for oss alle sammen. I dag skal jeg også rekke en tur til Kristiansand. Så da går der med litt tid til kjøring. Men nå må jeg bare komme i gang, og få unnagjort ukeshandelen slik at alt av mat finnes her hjemme allerede i dag. Det kan ikke nytte å måtte løpe i butikken hele tiden. Jeg håper bare at jeg klarer å bevare roen mest mulig. Stress er ikke noe bra, for da forsvinner energien min som dugg for solen.

Jeg håper at Dere også får en fin uke. Kjekt hvis Dere stikker innom bloggen min jevnlig, og tipser flere om at den finnes! Jeg blir veldig glad for å få flere lesere! Tusen takk til alle sammen som leser mine innlegg! Ta godt vare på hverandre, og gi plass til hvile innimellom slagene! Jeg ønsker Dere alle sammen en kjempefin mandag! En ny uke er allerede i gang! Vips, så er det helg igjen. Bare vent og se!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg