Styremedlem i FFO Mandal!

Det er veldig hyggelig at jeg har blitt vist tillit her i Mandal. Gjennom mitt engasjement for Mandal og Omegn Revmatikerforening ble jeg spurt om å være styremedlem i FFO Mandal. Det takket jeg ja til. FFO står for Funksjonshemmedes Fellesorganisasjon, og en er paraplyorganisasjon for organisasjoner av funksjonshemmede og kronisk syke. Jeg skal være med å jobbe for interessepolitiske saker som berører funksjonshemmede og kronisk syke. Dette blir et spennende oppdrag, og jeg er takknemlig for å bli en del av styret.

Det er mange saker å sette seg inn i. Jeg gleder meg til å bli bedre kjent med organisasjonen, og styrets medlemmer. Det er viktig å formidle funksjonshemmedes og kronisk syke sine behov i dagens samfunn. Vi må ivareta en god hverdag for alle sammen. Jeg håper på å lære masse interessant gjennom dette arbeidet. Jeg forsøker å bruke min erfaring, og mine ressurser på en god måte for FFO Mandal. Det blir spennende fremover!  Jeg håper at jeg kan gjøre en god innsats!

Nå har jeg med i 3 ulike styrer. Nå setter jeg derfor på bremsen, og sier ikke ja til flere styreverv. Jeg er nødt til å passe på meg selv fremover. Det er utrolig hyggelig at mine erfaringer ses på som en ressurs. Men jeg er fortsatt i behandling, og må derfor ta godt vare på egen helse både fysisk og mentalt. Men jeg er glad og takknemlig for disse utfordringene som jeg vet kommer i forbindelse med mine verv fremover! Masse spennende er allerede planlagt!

Vi blogges! 

1 kommentar
    1. Hi there this is kinda of off topic but I was wondering if blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML.

      I’m starting a blog soon but have no coding know-how so I wanted to get advice from someone with experience.
      Any help would be enormously appreciated!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg