40+ blogg😜

Det var rart å våkne opp på bursdagen min. Jeg hadde plutselig havnet i 40+ kategorien blant bloggerne i Norge. Det finnes ikke flere kategorier i alder. Jeg har havnet i blant de eldste bloggerne i landet vårt. Det føltes veldig rart. Men jeg vet jo veldig godt at det er der jeg hører hjemme.

Min blogg er en voksen blogg. Den er litt hjerte sår i blant , men dere får følge meg i min hverdag. Jeg skriver mest om tanker, følelser og erfaringer. Dere får høre litt om mine gjøremål og opplevelser. Men jeg orker ikke å dele alt jeg skal med dere.

Jeg trives veldig godt med å blogge. Det har vært til stor hjelp. Nå er jeg i ferd med å få det bedre på mange måter. Men smerter fysisk og mentalt er endel av min hverdag. Det må jeg leve med så godt som mulig.

Jeg er altså i den eldste alderskategorien. Og der håper jeg å klatre litt på listene. Jeg ønsker at bloggen skal vokse, så det er veldig fint hvis Dere tipset venner om min blogg, eller deler mine innlegg! Det blir jeg veldig glad for!

Jeg poster lite bilder. Det handler utelukkende om egen selvtillit som må jobbes med. Jeg forsøker å oppmuntre meg selv til å våge publisere bilder av meg selv. Men det er en prosess som er litt vanskelig. Det vil komme mer bilder. Jeg må trene opp mine egne tanker om eget utseende. Det er et av de viktigste utfordringene jeg må ta fremover.

Jeg har likevel en god følelse inni meg. For jeg har tro på at der kommer mange gode dager fremover.  Sommeren ligger foran oss, og det er lyse dager. Jeg er positiv, og jeg gleder meg til veien videre! Håper Dere henger med❤

Vi blogges😍

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg