Alt klart til bursdagsfest!

Da er alt sammen klart for en trivelig kveld sammen med familie og venner! Det har vært en travel dag, men nå er alt klart. Jeg gleder meg til gjestene kommer snart. Det blir forhåpentligvis en hyggelig kveld med masse latter og god mat! det er i hvert fall målet mitt. Jeg har kommet meg greit gjennom dagen. Det har vært litt jobbing, men det gjør ikke så mye. Nå er alt klart, og jeg kan senke skuldrene mine. Nå skal jeg nyte kvelden sammen med mange som jeg er glad i. Det er viktig å roe ned nå.

Så nå tar jeg kvelden borte fra blogg og internett! Håper Dere får en trivelig lørdag! Jeg satser på at kvelden blir kjekk og trivelig. Det er kjekt å feire seg selv litt av og til. Det er lenge siden sist. Jeg gleder meg til mat og kaker! I kveld skal jeg forsøke å bare kose meg, og glemme alt annet.

 Vi blogges igjen i morgen!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg