På tide å dra hjemover!

Da er bilen pakket igjen, og vi er klare for å dra hjemover etter en hyggelig helg i Egersund. Nå gleder jeg meg veldig til å komme meg hjem igjen til det herlige Sørlandet. Jeg ser frem til en stille og rolig kveld hjemme på sofaen når bilen er pakket ut. Det blir alltid litt styr når man er på tur, så lettelsen er stor når man er ferdig. Jeg blir alltid veldig utladet etter en helg hjemmefra. så nå må batteriene lades på denne damen før en ny uke begynner i morgen. Vi satser på at hjemturen og fint.

Det er ikke mer en 2 timer å kjøre, Det er en ganske ok avstand for meg å kjøre bil selv. Jeg blir litt stiv i kroppen, og ganske sliten. 2 timer er liksom den intervallet jeg klarer når jeg må jobbe med noe spesielt. Da er liksom kreftene oppbrukt. Men etter litt hvile, så er jeg klar igjen til ny dyst. Når vi drar på lengre turer, så liker jeg aller best at min kjære mann kjører. Jeg elsker nemlig å sitte på, og se på naturen. Jeg er glad for at det ikke er mer en 2 timer til Egersund. For plutselig blir noen jeg er glad i syke, og jeg kommer meg fort hjem til dem.

Heldigvis så er jeg i grei form nå, og klar for å dra hjemover. Satser på at formen holder seg noenlunde bra. Det blir nok en biltur på oss neste helg, så nå får vi god trening. Det skal bli godt når ting roer seg litt ned etter hvert. Helgen har vært fin, og jeg er takknemlig og fornøyd! Nå reiser vi hjem!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg