Tannlegeskrekken er borte!

I dag har jeg time hos tannlegen. For noen år siden ville jeg hatt en søvnløs natt, og jeg ville vært hele morgenen på toalettet. For jeg var i mange år helt satt ut av tannlegeskrekk. Nå er jeg nesten helt kurert. Jeg gruer meg ikke på samme måten som før. Jeg kjenner det litt i magen , men jeg har ikke problemer med å gjennomføre avtalen. Det er fordi min tannlege er fantastisk. Jeg er ikke redd for å frem snakke min tannlege. For Irene Kleven er helt fantastisk! Hun har hjulpet meg gjennom mange tøffe tak.

Jeg skal fortelle deg hvorfor jeg ikke er redd lenger. For det første så var jeg dønn ærlig mot min tannlege, og hun respekterte min redsel. Hun tok min skrekk på alvor. Steg for steg gikk vi gjennom alt jeg skulle gjøre. Hun har taklet å måtte vente mens min angst fikk slippe taket. Hun har tørket tårer når redselen tok overhånd helt plutselig midt i en behandling. Når angsten tok tak, og jeg måtte finne tilbake til pusteankeret mitt. Jeg har kommet meg gjennom behandlinger av mange hull, og jeg har til og med kommet meg gjennom tanntrekking.

Hele tiden har Irene vært rolig og positiv. Null stress, og ingenting klaging. Hun kjefter aldri. Det er jeg så takknemlig for. For jeg trengte å få fikset tennene mine, og er glad for at min kjære visste om Irene. Så i dag skal jeg gå rett inn, og sette meg i stolen. For jeg stoler på min tannlege. Tenk at det går an å komme over en slik skrekk. Det er flott å tenke på. Og jeg er stolt over det jeg klarer i dag! PS innlegget er ikke sponset!!!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg