Bloggen er viktig for meg!

Det er jammen meg blitt mange blogginnlegg på meg i løpet av min periode som blogger. Jeg skriver veldig ofte. Jeg poster 3 innlegg hver dag. Det er mye, og ikke mange bloggere orker det. Jeg gjør det fordi jeg er strukturert nok til å planlegge innleggene over tid. Jeg hadde ikke hatt mulighet til å gjøre det dersom jeg skrev alt samme dag som det postes. Det hender jeg skriver helt spontane innlegg, men stort sett er det planlagt i god tid. Jeg er veldig opptatt av at bloggen skal gi meg energi. Bloggen skal ikke være et stress. Det er utrolig viktig. Bloggen er en del av min terapi, og jeg kommer til å fortsette med den. for jeg liker å skrive, og jeg er svært takknemlig for alle som leser mine innlegg!

Det har blitt en viktig prosess å skrive ned mine tanker og følelser. Jeg får tømt hodet mitt, og jeg slipper alt kaoset inni hodet mitt. For jeg har altfor mange tanker inni hodet på samme tid. Tankekjør er slitsomt, og skriving hjelper meg til å regulere trykket. Gjennom bloggen har jeg fått formidlet mange ting som jeg ikke har maktet å fortelle verbalt. Det gav meg et mot til å få ut mine opplevelser og erfaringer. Jeg får stadig tilbakemeldinger på at min åpenhet hjelper andre. Det er stort for meg, og jeg er glad for alle tilbakemeldingene som har kommet min vei!

Jeg tar bloggen min på alvor. For meg er det jo en slags jobb. Men jeg styrer skuten helt selv. Det er deilig å kunne skrive når jeg ønsker det, og la vær hvis ikke jeg føler for det. Det er det som er viktig. Å kjenne etter på kroppen om det er på tide å skrive. For det kan ikke nytte å sette seg ned for å skrive hvis kropp og hjerne ikke henger med. Jeg har heldigvis blitt godt kjent med egen helse, og kjenner det på kroppen når det er lurt å skrive litt. Tusen takk for at Dere henger med på min ferd!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg