Når mye skjer på en gang!

Denne uken har det virkelig gått i et kjapt tempo. fredagen er allerede kommet, og dagen er fylt opp med ulike avtaler. I tillegg skal jeg pakke, og få oss av sted til Egersund i ettermiddag. dermed har jeg veldig mange ting i hodet mitt på sammen tid. Det kan fort bli litt problematisk for meg. Men jeg må bare komme meg gjennom det. Jeg er som dere vet ikke i arbeid. Det går dessverre mot uføre, i hvert fall i en periode. Det er en vanskelig prosess, og jeg kvier meg for det. Men jeg må gjennom denne prosessen også.

Det er ikke alltid like enkelt med mange prosesser på en gang. Dagen i dag er en blanding av ulike ting som setter følelser i sving. Heldigvis skal jeg innom terapeuten også i dag før jeg drar på tur. Kan være godt å få noen ord med henne innimellom alt som skjer rundt meg. Jeg håper at dagen blir fin etter hvert som timene går. Det viktigste er å gjennomføre. Så får vi komme oss av sted når vi er klare. Mer kan jeg ikke få gjort. Det gjelder å legge ting bak seg, og puste ut når denne dagen er over.

Så jeg får bare komme i gang med dagen! Jeg håper at Dere har en fin fredag! Det nærmer seg helg med stormskritt! Det er godt å tenke på. Ta godt vare på deg selv, og dine nærmeste. Det er den viktigste oppgaven vi har. Dager kommer, og dager går. Men det er viktigst at kjærligheten består! Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg