Noen ganger gir jeg blaffen!

Jeg gjør av og til ting som man ikke forventer at jeg skal gjøre. Det hender at jeg gir blaffen i alt, og bare finner på noen uskyldige sprell. Men det går veldig lenge mellom hver gang jeg tørr. Men jeg tror at det er viktig, For man kan ikke alltid være like alvorlige og sindige. Det er viktig å pushe seg selv ut av komfortsonen jevnt og trutt. Også på ting som gjør at man virkelig må bryte egne grenser for egen del. Livet har vært tungt og vanskelig over veldig lang tid. Derfor er det ekstra viktig å unne seg noen kjekke ting innimellom.

Det er ikke lenge til min mor skal feire stor dag. Og vi har planene klare. De er hemmelige. Men jeg kan røpe at vi tror det blir både morsomt og sikkert litt flaut. Men nå skal det bli moro å gjøre noen sprell. Det gjelder bare at helsen spiller på mitt lag den kvelden slik at jeg kan bidra med mine sprell. Vi er en hel gjeng som har planene klare. Det blir artig hvis alt går i boks! Det som er viktigst av alt, er å ikke være så veldig selvhøytidelig til enhver tid. Man må av og til by på andre sider av seg selv.

Jeg vet at jeg nok kommer til å grue meg litt. Men alt er uskyldig moro. Så vi skal nok få det kjekt alle sammen. Halve moroa er jo å planlegge dette helt i skjul. Mor gav oss ansvaret for festen, så da får hun ta det som kommer! Men alt er tenkt ut i kjærlighet. Gleder meg til videre planlegging fremover. Dette blir artig!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg