Store og små er slitne….

Da er vi kommet oss velberget gjennom denne nasjonaldagen også. Vi er alle sammen veldig slitne etter en dag med mange inntrykk. Det skal bli veldig godt med en kveld på sofaen nå.  Det er viktig å komme fort til ro i kveld da skolen venter i morgen tidlig. det er nemlig ikke fridag i morgen selv om man kunne trenge det etter en slik dag. Det er veldig deilig å være ferdig med denne dagen. Jeg er alltid ganske stresset og urolig foran en slik dag. Men vi er godt fornøyde med dagen, og tar kvelden med stor ro.

Jeg håper at Dere også har hatt en flott dag sammen med familie og venner. Det er alltid hyggelig å være sammen med sine nærmeste en slik dag. Det viktigste for meg er at barna koser seg denne dagen, og er fornøyde med feiringen selv. Det blir alltid masse god mat, og kvoten med is og brus er overfylt i dag! Slik skal det være på 17.mai! Nå er det ro og frem her i heimen, og det skal nytes. Godt å ha min kjære hjemme i kveld. Føles nesten som en fredag, men uken er ikke over enda.

Nå får jeg rette fokuset mot en ny helg hvor vi skal av sted. Så klesvasken venter, og bagger skal pakkes atter en gang. Men ikke nå. Nå skal jeg ta livet helt med ro. Det fortjener jeg.

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg