Ukene flyr avsted!

Jeg tok en liten titt på kalenderen for å se på planene våre fremover. Det er helt utrolig hvor fort ukene flyr av sted for øyeblikket! Vi har planer for mange helger fremover, og plutselig kommer sommerferien rett i fleisen på oss! Vi har veldig mye som skal gjøres her hjemme også før sommeren, så jeg kjenner på stresset som kommer krypende mot meg. Men vi kan ikke gjøre annet en å ta en uke om gangen. Planlegge godt hver eneste uke slik at tryggheten og forutsigbarheten er tilstede i stor grad. Da kommer vi oss nok velberget gjennom det aller meste som skjer.

Mye av det som skjer er kjekt. Så det skal nok bli mange gode øyeblikk. Men inni mellom alt dette skal jeg også ta vare på mine barn, mann  og meg selv. Det er veldig viktig at vi finner en rytme som passer for oss. Det har blitt veldig mange turer til Egersund, og vi skal ha to til før sommeren. I tillegg må vi få brukt campingvognen på Neset Camping en del fremover også. Da flyr helgene fort av sted. Vips så er sommeren her for fullt. Jeg sliter med å henge helt med. For der er noe hele tiden, og jeg kjenner på meg selv at det blir heftige perioder. Så da må jeg legge inn tid til hvile og restitusjon pluss trening. Da kommer jeg meg gjennom det som måtte komme. Det er veldig bra at jeg er sta og sterk. For med vilje kommer man langt. Denne våren har likevel vært i overkant travel selv for meg. Det må jeg nok innrømme. Jeg “glemmer” av og til at jeg ikke er i stand til å klare et slikt tempo. Så henger jeg med, og så blir det noen ganger vel mye. Jeg tar i hvert fall og planlegger så godt jeg kan. Jeg putter inn litt egentid og hvile mellom slagene. Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg