Jeg drømmer om naturopplevelser!

Jeg skulle så gjerne ha opplevd mer av den flotte naturen som er rundt oss i dette vakre landet. Jeg har veldig lyst til å se så mye mer av Norge. Jeg elsker Vestlandet. Der har min kjære vist meg mange nydelige steder. Jeg drømmer om å komme meg nordover. Jeg har lyst å oppleve hele kysten opp mot Nordkapp. Det er en stor drøm for meg, og min kjære deler den drømmen med meg. Han har vært litt nordover før i jobben sin, men aldri på ferie. Vi håper å oppleve det sammen når barna har blitt større.

Jeg drømmer om å gå på fjellet. Jeg har lyst å nå flere topper. Jeg elsker fossefall. Når jeg får komme ut i slike omgivelser blir jeg nesten helt euforisk av glede og adrenalin. Jeg elsker å oppleve norsk natur . Jeg har kjempet meg opp til Gaustatoppen. En hard, men utrolig kjekk opplevelse for oss. Vi trosset våre fysiske begrensninger, og kom oss til toppen. Det glemmer jeg aldri. En nydelig utsikt over store deler av landet vårt. Nydelig solskinn, og strålende vær. Selv om hele kroppen verket i flere dager etterpå, så var det virkelig verd det.

Det handler ikke om å nå de vanskeligste toppene. Jeg vet jeg må ta hensyn til kroppen min. Men det er likevel viktig å gi seg selv muligheten til å oppleve naturen. Fysisk aktivitet er bare bra for oss alle sammen. Men jeg må nok begrense meg litt. Jeg forstår det. Men jeg gir ikke opp drømmen om å oppleve nye ting. Jeg og min kjære kommer nok til å forsøke oss på nye eventyr etter hvert.  Tiden vil vise hva vi makter å få til. Det mangler ikke på viljestyrke, det er helt sikkert.

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg