Jeg vil kombinere min sang og WeLG Foredrag!

Jeg har den siste tiden tenkt veldig masse på en konkret ide. Jeg ønsker å formidle mine erfaringer og tanker. Jeg ønsker å få bruke mine evner på best mulig måte. Jeg har tatt opp igjen mine musikalske evner. Jeg er i ferd med å finne igjen min store glede og terapi i sang og musikk. Jeg ønsker å kunne kombinere mine verktøy på en fornuftig og god måte. Jeg har derfor en ide som jeg ønsker Deres synspunkt på. Jeg har lyst å lage et opplegg hvor jeg kombinerer det å fortelle min historie samtidig som jeg opptrer med sang/piano. En slags konsert med små innlegg mellom hver sang.

Jeg ser for meg en setting med meg og pianoet. En rolig stemning hvor jeg forteller om mitt liv, og hvordan de ulike sangene har hjulpet meg videre i livet. Jeg lurer på om ikke det kunne blitt en fin kveld både for meg og de som hører på. Jeg er i ferd med å forsøke å finne steder som kan tenke seg å ha meg på besøk! Ta svært gjerne kontakt dersom dette er interessant for deg! Jeg håper å få til noe i løpet av høsten her i Mandal. Det kjennes ut som en spennende prosess å være i.

Jeg elsker å synge. Jeg liker å prate om egne veivalg og erfaringer. Musikken har hjulpet meg gjennom de hardeste periodene av livet mitt. Når jeg sitter ved pianoet mitt, så finner jeg en ro som jeg har lengtet etter. Jeg tror at dette kanskje er min beste mulighet til å få formidlet det jeg ønsker til Dere! Musikk berører de aller fleste mennesker. De berører følelser og tanker. Jeg vet fra tidligere konserter at mennesker har fått utbytte av å høre på meg. Det har jeg lyst til å oppleve igjen.

Kanskje forblir dette også bare en ide/drøm. Men jeg skal jobbe videre med den fremover. Nå tørr jeg lufte denne ideen høyt for Dere! Gi meg gjerne en kommentar på Facebook, eller send meg en privat melding. Jeg håper dette kan bli noe som folk liker, og som hjelper andre på sin ferd gjennom livet!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg