Jammen klarer jeg å bli bedre!

Det er mange ganger i livet mitt jeg har hatt lyst til å gi opp. Men jeg har aldri tillat meg selv å gjøre det. Fordi jeg har to barn og en ektemann som jeg elsker over alt på denne jord. Jeg har en familie som jeg er veldig glad i. Men jeg har mange ganger vært i tvil på om jeg virkelig kunne komme meg videre i livet på en bra måte. For det har vært så mange mørke stunder. Det har vært så mye å komme seg gjennom. Jeg er enda ikke ferdig med alle prosessene. Men en vesentlig ting har endret seg. Jeg vet at jeg kommer til å lykkes!

Nå er jeg faktisk i stand til å se den fremgangen som er kommet. Jeg er i ferd med å se litt lenger frem i livet mitt. Jeg har så smått begynt å drømme meg litt bort i egne tanker og ideer. Jeg har mange ting som jeg ønsker å oppleve i livet mitt. Det føler jeg meg mye tryggere på nå. Med tiden til hjelp skal jeg få oppleve mange gode øyeblikk i livet. Det er ubeskrivelig deilig å kjenne på den følelsen. For jeg har virkelig hatt mine tvil i lange perioder. Jeg har måtte snu på hver eneste stein. Bytte ut nesten hele livet mitt. Starte helt på nytt igjen.

Det viser at det går an! Det er fullt mulig å komme seg på beina igjen. Man kan oppleve de verste ting, men likevel lande på beina til slutt. Det er jeg stolt over at jeg klarer. Min hverdag er i ferd med å bli bedre! Sakte men sikkert går jeg gjennom prosessene som fører meg til en sterk og god fremtid. Jeg kommer til å snuble underveis. Det blir flere utfordringer underveis. Men jeg vet med meg selv at jeg skal komme meg helskinnet gjennom! Det er en god følelse å ha i hjertet mitt!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg