Jeg overvinner frykten!

Jeg merker at jeg stadig klarer mer og mer. Det er utrolig godt å merke at jeg stadig blir sterkere. For jeg tørr mer og mer. Jeg er med på flere ting. Noen ganger har jeg en del kvaler på forhånd, men så klarer jeg det likevel. Det er deilig. Det er fortsatt ting som jeg ikke makter. Men det blir heldigvis færre av dem etter hvert som tiden går. Jeg forsøker derfor å holde fokuset på de positive tingene. Da får jeg energi og overskudd til å fortsette på alle mine prosesser. Jeg vet at det er enda en lang vei å gå. Men nå er der ikke bare motbakker hele tiden.

Jeg har brukt en del år på mine prosesser allerede. Det har vært fryktelig vondt og slitsomt i perioder. Derfor er gleden desto større når ting ser ut til å ordne seg etter hvert. Jeg blir fylt med takknemlighet. Jeg kjenner at jeg endelig klarer å se litt lysere på fremtiden vår. Det er jeg veldig glad for. Vi trenger å se fremover, og finne de positive øyeblikkene i vår hverdag. Da samler vi krefter til de vonde dagene som kommer i blant. Jeg skal alltid kjempe for en god hverdag for oss alle sammen.

Det enste virkemiddelet som nytter, er å møte det vonde for å overvinne det med godhet. Jeg vet at selv om det kan være fryktelig vanskelig, så bør jeg forsøke å overvinne de tingene som jeg frykter aller mest. Gradvis blir jeg sterkere. Det er jeg glad og stolt over!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg