Bloggen min motiverer andre!

Det gjør sterkt inntrykk på meg når andre mennesker forteller meg at min blogg motiverer dem. Jeg får mange gode klemmer, og mange gode ord. Det setter jeg utrolig stor pris på. Når de forteller om hvordan min blogg har motivert dem, så blir jeg varm i hjertet mitt. For det er godt å kjenne at man gjør en liten forskjell for andre mennesker. Når noen kommer i gang med fysisk aktivitet, eller tørr å innse at man trenger hjelp. Når noen faktisk oppdager nye sider ved livet og seg selv. Det er sterkt. Det er veldig koselig. Det gir meg energi og lyst til å fortsette å skrive.

For noen dager lurer jeg jo på om det er vits i å fortsette. Men jeg ser at jeg har en fast leserskare som følger meg. Og selv om den ikke er så utrolig stor, så er jeg veldig glad for hver enkelt leser. Det er viktig for meg å være ærlig på bloggen min. Noen liker det, og noen liker det ikke. Slik er livet. Men det varmer hjertet mitt når jeg møter Dere. Når jeg får direkte tilbakemeldinger om at bloggen min hjelper Dere videre i livet. Jeg er ydmyk og takknemlig for slike tilbakemeldinger. Takk for at Dere forteller meg det! Jeg setter utrolig stor pris på alle tilbakemeldingene som kommer min vei!

Jeg er ikke noe annet en vanlig dame som har levd livet mitt. Jeg har dessverre opplevd veldig store utfordringer i livet. Men ved å bruke bloggen min som et verktøy, så har jeg kommet meg videre. Det er derfor en bonus å få lov til å hjelpe andre mennesker samtidig. For vi er ikke alene. Hver enkelt av oss har våre egne utfordringer. Da er det stor støtte i å hjelpe hverandre videre! Ved å være åpen om mine mentale og fysiske utfordringer, så er jeg med på å vise ansikt.Jeg er glad for å hjelpe!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg