Endelig følte jeg meg vel!

Jeg var i selskap i helgen. Og som vanlig hadde jeg store kvaler på forhånd angående klær. For jeg er ikke noe glad i finkjoler. Det endte med at jeg faktisk gikk på shopping. Jeg kjøpte meg drakt. Bukse og blazer. Jeg hadde aldri trodd at jeg ville finne noe som passet, eller som jeg likte. Men jeg har aldri følt meg mer vel noensinne i et fint antrekk. Det stemte helt for meg. Plutselig likte å kle meg opp. Jeg brukte faktisk en gammel bluse som jeg hadde hatt i skapet mitt i mange år. Det var en veldig annerledes stil enn tidligere, men jammen likte jeg endelig meg selv!

Det var så deilig å ha på de klærne hele kvelden. Jeg slappet av, og stresset ikke med noen ting angående antrekket hele kvelden. Det har aldri skjedd før. Jeg har alltid slitt med altfor stramme strømpebukser, eller følt meg tykk og rund i kjoler. Nå kunne jeg bare kose meg, og jeg var stråkende fornøyd med valget mitt. Min kjære mann likte det også, og vi er helt enige om at dette nok var mer min stil. Nå skal jeg etter hvert se meg om etter flere drakter i andre farger. For jeg digget å gå i det. Endelig et antrekk som jeg trives i.

Det er nok en mer maskulin stil enn jeg har hatt før. Men det passet jeg skikkelig godt. Nå har jeg en drakt som jeg kan bruke i mange ulike arenaer. Det er ikke noe problem å skifte ut topper, Jeg gleder meg til å kle meg opp igjen ved neste anledning. Det var en deilig løsning for min del! Jeg trivdes godt med en slik stil, og føler jeg har knekt en kode på hvordan jeg liker å kle meg fremover! Det gjør meg glad!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg