Fint å hjelpe hverandre!

Når vi er på campingplassen, så er ofte min kjære mann opptatt med å hjelpe gode naboer. Han er en skikkelig arbeidskar som liker å bygge og lage det fint rundt seg. Så derfor forsøker vi også å hjelpe til når andre skal lage i stand sin plass på campingen. Det er koselig å være sammen med andre her på campingen. Det blir sosialt, og det er koselig å se at andre får det slik de ønsker å ha det der de skal bo. Vi er jo godt etablerte på campingen, så det er ikke så veldig mye vedlikehold som behøves hos oss selv.

Som regel er det mannen min som hjelper. Jeg har oftest styr på ungene i mens. Men nå skal jeg også være med litt mer. Ungene trenger ikke tilsyn hele tiden lenger, så jeg kan lure meg litt vekk fra vår terrasse også. Det er kjekt å forsøke hjelpe litt. Da får jeg jo også være sammen med min kjære. Jeg synes det er helt i orden at han hjelper til. Men noen ganger blir jeg litt gretten, -det skal jeg innrømme. For jeg blir veldig sliten i perioder, og da vil jeg jo gjerne at han avlaster litt på det jeg styrer med. Vi finner alltid en løsning, og humøret er på plass!

Denne helgen blir det litt dugnad, og litt hvile. Vi skal ta oss tid til å kose oss også. *Håper været blir bra, og at vi kan kose oss med grillmat på terrassen vår. Det nærmer seg jo sommeren med stormskritt. Jeg gleder meg til noen late uker her i sommerferien. Det skal bli deilig for både store og små. Vi nyter å være her. Det er deilig å ha dette stedet. Håper alle sammen har en nydelig dag! Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg