Deilig søndagskveld❤️

Da er vi kommet til søndag kveld igjen. En ny uke ligget foran oss. For meg blir det en travel, men spennende uke. Nå skal jeg forsøke å nyte en rolig søndagskveld hjemme med prinsene mine. Arbeidsuken er allerede i gang for min kjære, så jeg er alene med ungene igjen. Men det går fint. Vi har hatt en aldeles nydelig helg på campingen.

Nå kommer en uke som er fylt opp med møter og avtaler. Jeg skal delta på kurs to dager, og jeg må få trent litt også. Det er alltid travelt når mye kommer på samme uke. Men vi ser frem til en rolig pinse på campingen. Jeg klarer mye styr i noen dager så lenge jeg vet at tiden for hvile kommer! Det er viktig å legge inn tid til restitusjon innimellom slagene her i huset. Jeg lærer noe nytt angående egne grenser hele tiden . 

Jeg håper dere alle sammen nyter kvelden. Morgendagen kommer tidsnok, så det er lurt å nyte søndagen. Jeg er veldig fornøyd med helgen vår, og sitter med en god følelse her hjemme  i kveld. Det er viktig å se de positive øyeblikkene man har sammen med våre kjære. Ta godt vare på hverandre! Vis kjærlighet og respekt❤️Nyt kvelden!

Vi blogges😍

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg