Det bli en spennende høst!

Jammen er jeg heldig som får nye utfordringer! Det kommer til å bli en spennende høst for min del. Jeg gleder meg til jeg kan fortelle om ting som kommer. Men jeg kan ikke fortelle alt sammen enda! Men jeg vet at det vil bli store utfordringer for meg mentalt og fysisk. Jeg skal ut av komfortsonen, og få nye erfaringer. Det er svært viktig for meg å forsøke å fokusere på alt det positive som skjer i livet til tross for sykdommene mine.

Jeg skal nemlig klare mye gøy selv om jeg er syk. Det gjelder å finne pågangsmot, og bruke min stahet til å oppnå nye mål. Jeg kan med hånden på hjertet si at denne høsten blir spesiell for meg. Jeg skal finne min plass her hjemme, og godta at jeg ikke kan ha en vanlig jobb for øyeblikket. Da er det ekstra kjekt å ha noen utfordringer som er positive, og som var helt utenkelige for min del tidligere!

Jeg gleder meg til jeg kan fortelle. Men jeg ville bare skrive dette innlegget slik at dere kan delta i de positive tingene som skjer😄

Vi blogges❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg