Deilig å finne seg selv!

Jeg oppdager veldig mange nye ting ved meg selv for tiden. Jeg er i ferd med å finne ut av mange viktige ting. Jeg ser på meg selv med andre øyne, og jeg har innsett en del viktige ting. Jeg vet også veldig mye mer om hvordan jeg liker å være. Jeg tørr å ta tak i de tingene som jeg ønsker å endre. Jeg setter krav til mine omgivelser, og finner den beste løsningen for oss alle sammen. Vi har alle sammen plusser og minuser. Men summen blir veldig positiv. Jeg gleder meg over vår fremgang på mange områder. Det er deilig å kjenne at jeg liker livet mitt mer og mer!

Det er veldig mange prosesser på en gang. Noen ganger blir det litt voldsomt for meg å håndtere alt på en gang. Derfor har jeg utsatt visse ting. Men nå er jeg i gang med viktige prosesser. Det gjør at jeg innser hvordan livet mitt er. Jeg møter meg selv i døren mange ganger. Det er jo ikke det enkleste i verden å finne seg selv i en alder av 40 år, men jeg er på god vei! Heldigvis er humøret med meg, og smilet er alltid på lur. For jeg har grunn til å se lysere på livet nå enn før! Selv om livet mitt er snudd opp ned på grunn av sykdommer og hendelser i livet, så har jeg mange gode opplevelser i vente fremover!

Det er ikke slik at alt er fryd og gammen. Men likevel så vet jeg at dette går fremover. Vi har livet foran oss, og vi skal ha det så godt som overhodet mulig. Det er uansett viktig å holde motet oppe, og kjempe videre! Jeg har lært mange harde lekser opp gjennom årene. Men jeg holder fast på den viktigste av dem alle. Man skal aldri gi opp! For rundt neste sving kommer der nye muligheter, og drømmer kan bli virkelige!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg